Lite lagom uppdaterings-dags!

I lördags var det planerat att jag, Erik och Amanda skulle ha en liten typ "single's night", eftersom vi alla var/är ganska opepp på kärleken just nu. Dissad hit och ARGH dit. Det är ju så livet brukar vara för en tonåring.

I alla fall så sitter vi där i Maggans lägenhet och har det trevligt. Vi pratar om massor med olika saker, och trots att vi "bara" var 3 stycken så var det kul. De drack sitt vin och jag drack mina "trademark" drickor. Jag borde byta ut de. Men Bellman ska jag minsann ha kvar (inge party utan Bellman)! Sen så bestämmer de sig att gå till lotus istället eftersom en vän fyllde år.

Jag möter Daniel utanför raw och säger åt honom att han ska låna mig pengar för att jag än en gång inte har cash till garderoben. Jag får en 50-lapp och köper sedan 2 öl till honom med kortet. Så, det gick bra! Det var ju lite som gamla goda tider (dvs typ 5 månader sedan) och vi satt och chillade på raw. Slogs lite, gjorde vi också.

Det är ju nice det där och jag känner att jag kommer sakna klassen efter studenten. Studenten är rena skräckfilmen just nu. Det är läskigt att helt plötsligt kliva in i vuxenvärlden.

Jag tror jag lyckades övertala Erik att ta högskoleprovet, också. AH! Ännumera vuxentjaffs.

bla bla bla. Fan vad ointressant.

/Miklos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0