BESVIKELSE!

I helgen åkte jag, Teddy, Martina och några FÅ till till UppCon. Jag önskar nästan litegrann att jag inte åkt över huvud taget. Det verkar som om jag växt ifrån själva "konventandet". Det är på inga vis kul att inte ha nåt ställe där man kan ta det lugnt, där det inte är överdrivet pladdrigt och eller... bara dåligt.

Det fanns ju så mycket att göra på Uppcon, med vafan spelar det för roll om det är feta köer till allt, ändå? Nej. Och sen börjar jag tröttna på alla småbarn och idioter som inte fattar att man inte STANNAR O KOLLAR RUNT när man har åkt ner eller upp för en rulltrappa. Det blir ju en jävla dominoeffekt ifall motherfuckern' inte flyttar på dig.

Nej, jag låter jättenegativ, men. Ja, jag klagar väl lite, men det känns verkligen som att det här ska klagas på.

Näst intill sönderfrusna fötter, läppar som är totalt sönderspruckna (och slagna). Nej, jag hade det inte trevligt. UC crewn kan få ett A for Effort, men jag var tydligen inte på humör att rängas runt med 3000 människor.

Dessutom som var väl sällskapet inte så bra heller. Martina var sjuk, Teddy hade ont i huvudet och jag var (perfekt beräknat!) deprimerad. Som vanligt. Hah! Oj, så skoj. Nu sitter jag hemma och tjurar över att jag haft en dålig helg. Jag ska nog sova snart tror jag. Min migrän har varit borta i ca 2 månader, men idag kom den minsann tillbaka? VAD KAN DET BERO PÅ?

Haha, nej. Jag vet inte. Dålig dag. Grammatik dö. Hej, hej! Leverpastej och en bananyogurt. (här somnar en trött och ledsen tjej)

Ha det så bra!! :)
/Miklós


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0