Sömnlös

Jag borde gå och lägga mig så att jag är utvilad till imorgon. Men jag kan inte sova. Jag sitter och tänker på Alexander och tycker att jag egentligen bör plocka upp körboken och läsa lite grunder. Det är lite jobbigt sådär.

Jag är så nervös, jag vill verkligen inte kugga imorgon. Det har tagit för lång tid. Allt har dragits ut. Ah, jag får ju se till att rycka upp mig. Hoppas på det bästa, ändå! Kuggar jag så är det bara att kämpa vidare. Sen så får jag se till att fixa mina betyg, också. Det är pinsamt hur dåligt den här terminen gått, men man har ju bara sig själv att skylla på. Nog med mitt gnällande, jag får ta dagen som den kommer, vara koncentrerad och göra mitt bästa. BÄSTA!

Annars så var det ju en lagom mysig dag. Gick och kollade på Annikas och Jockes nya lägenhet. Den är så liten och mysig, och det var jättemyspys att se de fixa TVn och internet med Peppe. Mikaela var också där och hälsade på. Snart är det deras inflyttningsfest. Det ska bli kul, hoppas jag. :)

Var även på RFSL och sa hej då till den gamla lokalen nu när de äntligen ska få flytta in i den nya.

Oh, lagom tråkigt inlägg. Det blir nog mer fart i bloggen snart!

Ha det bra!
/Miklos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0