Körkort lite längre bort

Ja, teorin lyckades jag med. Men uppkörningen gick ju inte så bra. Jag vet inte. Jag är väl lite mesig i trafiken, och när det är bra att vara mesig, då blir jag aggressiv. Dålig människa. Total trafikfara. Hahaha! Nej, men... jag måste hitta nåt slags lagom. Jag gillar att vara på den säkra sidan, men då tjatar folk om att jag stör de som är bakom mig. Så vaddå? Ska jag riskera massa liv för att jag STÖR folk? Nej, tack. Men ett lagom.

Imorgon är det avslutning och sen är det fredag! Annikas och Jockes fest! Och gissa vad! Jag har en körlektion den dagen. 12.40! JA! För de har flyttat fram min uppkörning! 29:e Dec! :'D Jag kanske hinner få körkortet innan årskiftet! Vad bra det skulle vara. Men inte för höga förhoppningar nu. Kör bara och var uppmärksam!

Vad kul. Ah... nej, nu ska vi ut och röka mera, för jag har haft en väldigt händelselös dag. Vaknade minsann 16.30-ish. :3

Ha det bra!
/Miklos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0