Firandet av terminen

Avslutningen var i torsdags och då pratade vi om festen som skulle vara dagen efter. Det blev lite awkward silence och sådant, men det fixade sig.

Festen var genommysig, folk spillde sin dricka överallt, och när Annika ska vara duktig och kasta en handduk för att vi ska torka upp faller allt ner på golvet och det blir bara blötare. Vi pratade lite om saker och ting, och spelade lite elaka sanning eller konka. Sen så drog vi alla till Lotus (att jag gick med på det!). Men det var en trevlig kväll. Totalt inkompetent DJ, som inte ens vet vad EBM är. Han borde väl känna till genren i alla fall, men nej. Det enda han verkade veta var att man ska spela uttjatad musik ingen tycker om, men som alla kan. "Flak-musik". Visst kan man ha kul till det. Men när jag dansar, vill jag dansa till bra musik med tung bas. Attans, rabarber. Fast jag ångrar inte att jag hängde med. :)

Dagen efter gick jag, Daniel och Alexander till Raw. Jag var trött och seg, så blir det när man är nykter på krogen. Allting bli... tråkigare. Det känns hemskt. Men, jag skulle kunna ha haft roligt nykter om jag hade FLER kompisar där. Det är det som är grejen! Eve var så söt och skaffade en blinkande tomteluva till mig. Mysfia!

Det har varit en ganska hämdelserik introduktion till lovet, men det får ju bli mer kul senare! Vi får ju inte glömma att vi har nyår framför oss! Då ska vi minsann ha kul!

Ha det bra!
/Miklos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0